Sekavuus kuriin taloyhtiössä: Tämä maksuton digipalvelu tuo järjestystä yhteisiin asioihin
Taloyhtiöissä arki pyörii lukemattomien pienten ja suurten asioiden ympärillä. Pitäisi muistaa kokouspäivämäärät, seurata kulutustietoja, käsitellä huoltopyyntöjä ja viestiä asukkaille. Hallituksella, isännöitsijällä ja huoltoyhtiöllä on kullakin omat vastuunsa, mutta usein yhteinen näkymä asioihin puuttuu. Asiat hajaantuvat sähköposteihin, paperikansioihin ja irrallisiin järjestelmiin.Onko olemassa työkalu, joka auttaisi kokoamaan nämä asiat yhteen ja sujuvoittamaan taloyhtiön toimintaa? Seuraavaksi tarkastelemme ratkaisua, joka on jo monessa taloyhtiössä helpottanut hallitustyöskentelyä, viestintää ja arjen käytännön asioiden hoitamista.